suma: 0,00 zł do kasy
FAQ - najczęściej zadawane pytania

 

Przejdź do kategorii:  

PYTANIA O PRODUKTY | PRODUKTY NIESTANDARDOWE | INSTRUKCJE I MONTAŻ | ZAMÓWIENIA 

 WYSYŁKA I DOSTAWA | PŁATNOŚCI I FAKTURY | REKLAMACJE I ZWROTY | PYTANIA OGÓLNE 

 

PYTANIA O PRODUKTY

BRAMY

Bramy dwuskrzydłowe


Co jest w zestawie z bramą dwuskrzydłową, a co muszę dokupić?

Do każdej bramy należy zawsze dokupić odpowiednie słupki z nitonakrętką (10x10) lub w przypadku montażu bramy do słupów murowanych zamiast słupków metalowych należy dokupić cztery Mocowania zawiasów do muru. 

Do wszystkich bram ręcznych należy dokupić uniwersalną blokadę dolną bramy, w której pracuje rygiel. Niektóre bramy ręczne (bez klamki), wymagają dokupienia zamknięcia górnego i zamknięcia dolnego bramy (rygiel i zasuwka). Inne bramy ręczne (z klamką), takie jak: Alicja, Amida, Imperial, Hanower, Milton, Arizona, Mistral, Bryza, Ora, Fen, Juga, Greta Lux mają w zestawie szyld, zamek, wkładkę, klamkę i rygiel.

W zestawie z bramą dwuskrzydłową zawsze znajdują się zawiasy. W przypadku bram z automatem w zestawie znajduje się również automat do bramy.

Wszystkie produkty, które można dokupić do bramy znajdują się dla ułatwienia na dole opisu produktu w produktach powiązanych. Informacje na temat zawartości zestawu można zaleźć w zakładce opis w danym produkcie.


Jaki automat otrzymam z bramą dwuskrzydłową?

Do naszych bram dwuskrzydłowych dodajemy automat Easy Way 202, produkowany pod naszą marką przez firmę Somfy.


Jak zamontować bramę dwuskrzydłową do słupków betonowych?

Wystarczy zakupić cztery Mocowania zawiasów do muru i kupić odpowiednie kołki, właściwe dla materiału z którego wykonane są słupy. Warto pamiętać, że ze względu na Mocowania do muru potrzebne jest większe światło pomiędzy słupami (o 4cm większe niż w przypadku słupków metalowych).


Czy można zamówić bramę jednoskrzydłową?

Tak, możemy wykonać taką bramę na specjalne zamówienie. Można je złożyć drogą mailową po określeniu wzoru i wymiarów bramy jednoskrzydłowej.


Jakie słupki wybrać do bramy dwuskrzydłowej?

Do bram dwuskrzydłowych rekomendujemy zwykle słupki o profilu 10x10 z nitonakrętką o wysokości 220 cm, najlepiej cynkowane i malowane proszkowo w kolorze bramy. Wybrany profil wynika z aspektów technologicznych i doświadczenia, że słupki o takim właśnie profilu najlepiej sprawdzają się w przypadku bram dwuskrzydłowych.

Ich wysokość jest uzależniona od wybranej wysokości ogrodzenia, a także od tego jak głęboko słupek powinien zostać zabetonowany, zgodnie ze strefą przemarzania gruntu, właściwą dla miejsca montażu. Warto sprawdzić mapę przemarzania gruntu, aby to ustalić.

Oczywiście w przypadku większych, niestandardowych bram na zamówienie może być konieczne zwiększenie profilu słupka lub jego wysokości, tak aby konstrukcja była stabilniejsza, ale o tym informujemy już na etapie projektowania bramy na wymiar.


 

Bramy przesuwne


Co jest w zestawie z bramą przesuwną z przeciwwagą, a co muszę dokupić?

Zestaw z bramą przesuwną z przeciwwagą zawiera: bramę przesuwną z przeciwwagą, dwa słupy (dojazdowy i przelotowy), 2x wózki bramowe wahliwe, rolka jezdna, rolka najazdowa, zamek hakowy. W przypadku gdy brama jest z automatem, do bramy jest dołączony również zestaw automatyki do bramy przesuwnej - Simple Move 102.
Do bramy przesuwnej z przeciwwagą można dokupić oddzielnie akcesoria dodatkowe, takie jak: zestaw fotokomórek, lampa ostrzegawcza, wyłącznik kluczykowy, antena zewnętrzna RTS, czy dodatkowe piloty.


Co jest w zestawie z bramą przesuwną bez przeciwwagi, a co muszę dokupić?

Zestaw z bramą przesuwną bez przeciwwagi zawiera: bramę przesuwną bez przeciwwagi, dwa słupy (dojazdowy 10x10 cm i przelotowy 7x7 cm), rolkę jezdną, 2x rolki prowadzące, szynę jezdną. W przypadku gdy brama jest z automatem, do bramy jest dołączony również zestaw automatyki do bramy przesuwnej - Simple Move 102.
Dodatkowo należy się zaopatrzyć w zamek hakowy i ogranicznik otwarcia bramy.
Do bramy przesuwnej bez przeciwwagi można dokupić oddzielnie akcesoria dodatkowe, takie jak: zestaw fotokomórek, lampa ostrzegawcza, wyłącznik kluczykowy, antena zewnętrzna RTS, czy dodatkowe piloty.


Czy powinienem wybrać bramę prawą czy lewą?

To zależy od tego, po której stronie bramy jest miejsce, aby ta mogła się w pełni otworzyć, a więc w którą stronę chcemy, żeby brama się otwierała. Wystarczy spojrzeć na swoją bramę od strony ulicy: jeśli brama ma się otwierać w prawo, będzie to brama prawa. Jeśli ma się otwierać w lewo, będzie to brama lewa.


Jaki automat otrzymam z bramą przesuwną?

Do naszych bram przesuwnych dołączamy automat Simple Move 102, na podzespołach francuskiej marki Somfy.


Jak dbać o szynę bramy przesuwnej bez przeciwwagi?

Latem szynę należy regularnie oczyszczać z liści, kamieni, czy nadmiaru piasku. Zimą warto ją odśnieżać i skuć lód, który może się na niej pojawić. Aby nie dopuścić do oblodzenia szyny bramy przesuwnej bez przeciwwagi warto umieścić wzdłuż niej kabel grzejny.


 

Bramy teleskopowe


Co jest w zestawie z bramą teleskopową, a co muszę dokupić?

Zestaw z bramą łamaną zawiera: dwa słupy (dojazdowy 10x10 cm i przelotowy 7x7 cm) przykręcane do podłoża, 4x szyna prowadząca, komplet rolek prowadzących, zestaw automatyki do bramy - Simple Move 102. Bramy teleskopowe sprzedajemy wyłącznie w opcji z automatem.
Do bramy teleskopowej można dokupić oddzielnie akcesoria dodatkowe, takie jak: zestaw fotokomórek, lampa ostrzegawcza, wyłącznik kluczykowy, antena zewnętrzna RTS, czy dodatkowe piloty.


Czy brama teleskopowa otwiera się w prawo, czy w lewo?

Bramy teleskopowe są uniwersalne, a więc każdą kupioną u nas bramę teleskopową, w przeciwieństwie do bram przesuwnych z przeciwwagą i bez przeciwwagi można zamontować tak, aby otwierała się w prawo lub w lewo. Nie zależy to od modelu bramy, lecz tylko i wyłącznie od sposobu montażu na prawo lub na lewo.


Jaki automat otrzymam z bramą teleskopową?

Do naszych bram teleskopowych dołączamy automat Simple Move 102, na podzespołach francuskiej marki Somfy, taki sam jak do bram przesuwnych.


 

Bramy łamane/składane/harmonijkowe


Co jest w zestawie z bramą łamaną, a co muszę dokupić?

Zestaw z bramą łamaną zawiera: skrzydła bramy łamanej, dwa słupki 10x10, zawiasy bramy łamanej, zestaw automatyki do bramy łamanej - Easy Way 202. Bramy łamane sprzedajemy wyłącznie w opcji z automatem.
Do bramy łamanej można dokupić oddzielnie akcesoria dodatkowe, takie jak: zestaw fotokomórek, lampa ostrzegawcza, wyłącznik kluczykowy, antena zewnętrzna RTS, czy dodatkowe piloty.


Jaki automat otrzymam z bramą łamaną?

Do naszych bram łamanych dołączamy automat Easy Way 202, na podzespołach francuskiej marki Somfy.


Czy można zamontować bramę łamaną do słupków betonowych?

Nie rekomendujemy montażu bramy łamanej do słupków betonowych/murowanych. Brama łamana ma dedykowane słupki metalowe w zestawie. 


 

FURTKI


Furtka z elektrozaczepem czy bez?

Furtka z elektrozaczepem to furtka którą można podłączyć do domofonu i otwierać ją zdalnie. Zamiast klamki 


Co jest w zestawie z furtką, a co muszę dokupić?

W zależności od wzoru, furtka posiada w zestawie akcesoria lub nie.
Wzory, które nie posiadają akcesoriów w zestawie to:
Brema, Eliza, Flora, Lila, Londyn, Malaga, Monaco, Palermo, Polis, Rita, Rodos, Tina, Tola, Venus i York, Argos, Bari, Nicea, Szafir M oraz Szafir XL. Do nich należy dokupić zestaw akcesoriów.
Wzory, które posiadają akcesoria w zestawie to:
Alicja, Greta Lux, Amida, Arizona, Belfast, Bryza, Colorado, Fen, Hanower, Imperial, Juga, Lavender, Lotos, Milton, Mistral, Niagara, Opal, Ora, Portland, Salvador. Tutaj do furtki są dołączone: klamka, zamek, wkładka, zawiasy i szyld.
Wszystkie furtki z elektrozaczepem mają w zestawie:
zamek, wkładkę, zawiasy, pochwyt, kasetę elektrozaczepu, elektroaczep z pamięcią zewnętrzną i wyłącznikiem.Niezależnie od tego do furtki należy dokupić słupki - jeden z nitonakrętką, drugi bez otworów, chyba że przewidziano montaż do słupków murowanych. Wtedy należy dokupić dwa mocowania zawiasów do muru.


Czy powinienem wybrać furtkę prawą czy lewą?

Patrząc od strony ulicy: jeśli furtka ma zawiasy z prawej strony, jest to furtka prawa, jeśli z lewej - furtka lewa.


Jak zamontować furtkę do słupków murowanych?

Istnieje kilka sposobów montażu furtki do słupków betonowych. Rekomendujemy użycie dwóch mocowań zawiasów do muru, do których należy dokupić we własnym zakresie kołki odpowiednie dla zastosowanego w słupach murowanych materiału. Do mocowań wkręcamy zawiasy furtki M16.


Ile miejsca potrzebuję, żeby zamontować furtkę?

Montaż furtki wymaga tyle miejsca ile jest wskazane w karcie produktu. W ofercie są różne modele o różnych szerokościach standardowych: 90 cm / 100 cm / 105 cm. Do szerokości furtki należy dodać 8 cm na zawiasy oraz szyld. Ww przypadku furtki z elektrozaczepem dodajemy jeszcze 2 cm na kasetę elektrozaczepu, a w przypadku montażu do muru dodatkowe 2 cm na mocowania zawiasów do muru. W ten sposób uzyskamy właściwy wymiar światła pomiędzy słupkami. Do wymiaru pomiędzy słupkami musimy jeszcze dodać wymiar dwóch słupków, a więc wedle wymiarów rekomendowanych słupków o profilu 7x7 cm, dodajemy 14 cm.
W przypadku furtek niestandardowych na wymiar, wymiary światła pomiędzy słupkami i słupków mogą ulec zmianie.


Jakie słupki wybrać do furtki?

Do wszystkich naszych standardowych furtek rekomendujemy słupki o profilu 7x7 cm. Jeśli chcemy, aby słupki do bramy i furtki były jednakowe, rekomendujemy zastosowanie w obu przypadkach słupków 10x10 cm.

Ich wysokość jest uzależniona od wybranej wysokości furtki, a także od tego jak głęboko słupek powinien zostać zabetonowany, zgodnie ze strefą przemarzania gruntu, właściwą dla miejsca montażu. Warto sprawdzić mapę przemarzania gruntu, aby to ustalić.

Oczywiście w przypadku większych, niestandardowych furtek na zamówienie może być konieczne zwiększenie profilu słupka lub jego wysokości, tak aby konstrukcja była stabilniejsza, ale o tym informujemy już na etapie projektowania furtki na wymiar.


 

PRZĘSŁA


Co jest w zestawie z przęsłem, a co muszę dokupić?

W przypadku przęseł marki Polargos otrzymujemy jedynie przęsło. Słupki oraz łączniki musimy dokupić oddzielnie.
Przęsła marki Gatigo i Element mają w zestawie mocowania, a oddzielnie należy dokupić tylko słupki.


Jak zamontować przęsło do słupków murowanych?

Przęsło montujemy do słupków murowanych przy pomocy takich samych łączników jak do słupków metalowych. W niektórych wypadkach warto zamienić łączniki pionowe na łączniki typu T dla łatwiejszego montażu przęsła.
Istnieje wiele różnych materiałów, z których mogą być wykonane murowane słupki murowane. W związku z tym do łączników należy dokupić właściwe kołki odpowiadające zastosowanemu materiałowi we własnym zakresie.


Jakie słupki wybrać do przęsła?

Do przęseł niezbędne są słupki bez otworów. Zwykle rekomendujemy słupki 5x5. 
Ich wysokość jest uzależniona od wybranej wysokości furtki, a także od tego jak głęboko słupek powinien zostać zabetonowany, zgodnie ze strefą przemarzania gruntu, właściwą dla miejsca montażu. Warto sprawdzić mapę przemarzania gruntu, aby to ustalić.
Oczywiście w przypadku większych, niestandardowych przęseł na zamówienie może być konieczne zwiększenie profilu słupka lub jego wysokości, tak aby konstrukcja była stabilniejsza, ale o tym informujemy już na etapie projektowania przęsła na wymiar.


 

AUTOMATYKA


Co jest w zestawie z automatem?

W zestawie z automatem znajduje się:

1) silnik śrubowy 2 szt.
2) sterowanie 1 szt.
3) skrzynka na sterowanie 1 szt.
4) piloty 2-kanałowe 2 szt.
5) łączniki do słupka 2 szt.
6) łączniki do bramy 2 szt.
7) dystans łącznika bramy 2 szt.
8) zestaw śrub mocujących.


Jakie automaty są dodawane do bram z automatem?

Do bram z automatem dodawane są automat Easy Way 201 lub Simple Move 101.


Jaka jest gwarancja na automat do bramy?

Na automaty do bram (dwuskrzydłowych i przesuwnych) – Easy Way 201 i Simple Move 101 – są 2 lata gwarancji.


 

OGRODZENIA PANELOWE


Jak obliczyć ile przęseł potrzebuję?

Na początku należy sprawdzić i obliczyć, ile terenu trzeba ogrodzić, a następnie podzielić długość działki przez standardową szerokość przęsła panelowego (253 cm w świetle słupków) – oczywiście po wliczeniu szerokości słupków i ew. innych elementów (bramy, furtki itp.). W ten sposób będzie wiadomo, ile przęseł potrzeba.


Ogrodzenie panelowe z podmurówką czy bez?

To zależy od wymiarów przęseł w stosunku do wymiarów (wysokości) furtki / bramy. Przykładowo, jeśli furtka ma wysokość 160 cm, a przęsła 130 cm, to można dać podmurówkę o wysokości 30cm lub dopasować na specjalne zamówienie przęsła do wysokości 160 cm.


Jak przymocować panel do słupka?

Panele mocuje się do słupków na 3 sposoby:

1) za pomocą obejm (pośrednich, narożnych i końcowych)
2) za pomocą spinek, śrub hakowych i kleszczy do spinek
3) za pomocą łączników łukowych.


 

BRAMY GARAŻOWE


Jak zwymiarować bramę garażową?

Bramę dostosujemy do konkretnych wymiarów. Po wybraniu produktu o określonej szerokości, możemy również wybrać wariant wysokości. Pod każdą z naszych bram garażowych znajduje się dokładny rysunek i opis jak dokonać pomiarów. Jesteśmy przygotowani więc na 216 kombinacji wymiarowych


Czy mogę obsługiwać bramę garażową i wjazdową jednym pilotem?

Tak, tylko jest do tego potrzebny odbiornik RTSktóry należy sparować z odbiornikami obu automatów – bramy wjazdowej i garażowej.


 

AKCESORIA


Jakie łączniki do przęsła wybrać?

To zależy w zasadzie od modelu przęsła. Na karcie produktowej każdego poszczególnego modelu widnieją kompatybilne łączniki i takich właśnie trzeba używać do danego modelu.


Jakie akcesoria warto kupić do bramy?

W zależności od rodzaju bramy (skrzydłowa, przesuwna, panelowa) warto dobrać takie akcesoria jak: automat, wkładki bębenkowe, listwę, rolki najazdowe, zawiasy, rygiel dolny, gniazdo do rygli dolnych, blokadę dolną czy ogranicznik otwarcia.


Jakie akcesoria są potrzebne do montażu do muru?

Do montażu danej części ogrodzenia do muru potrzebne są mocowania zawiasów do muru (w przypadku bramy i furtki) oraz łączniki (w przypadku przęseł).


 

SŁUPKI


Czym różni się słupek z nitonakrętką od słupka bez otworów?

Słupek z nitonakrętką to taki słupek, który jest przeznaczony do montażu bram dwuskrzydłowych lub furtek, ponieważ zawiera nitonakrętki, do których wkręca się zawiasy.


Jakie słupki wybrać?

To zależy od tego, do jakiego rodzaju przęseł, ogrodzeń i furtek chce się je przymocować. Słupki mają różne przekroje i pośrednio w związku z tym – różne przeznaczenie. Np. słupki o przekroju 10x10 cm służą do mocowania przęseł, bram wjazdowych i furtek; 7x7 sprzedawane są w dwóch wariantach w zależności od przeznaczenia: do przęseł (wypełnione w środku, bez otworów) oraz do bram i furtek z nitonakrętkami. 5x5 są dość uniwersalne i pasują do przęseł różnych rodzajów ogrodzenia (zarówno klasycznych, jak i nowoczesnych, a także panelowych) – podobnie 4x4. Natomiast słupki 6x4 mają szerokie zastosowanie do paneli 2D i 3D. Pozostają jeszcze słupki do siatek oraz specjalne (np. wielofunkcyjne).


Jaką grubość ścianki mają słupki?

Słupki są różnej grubości. Oferujemy słupki o przekrojach: 10x10, 7x7, 5x5, 4x4 i 6x4.


Jakie słupki do ogrodzenia panelowego?

Do ogrodzenia panelowego należy wybrać słupki o przekroju 5x5, 4x4 i 6x4 cm.


 

SIATKI


Siatka zgrzewana, pleciona, czy leśna? Jaki rodzaj siatki wybrać?

To zależy od tego, jak twardą i wytrzymałą siatkę chce mieć Klient. Siatka zgrzewana jest jeszcze nieco bardziej twarda i sztywna od plecionej czy leśnej, dzięki czemu ma szansę przetrwać nawet kilkanaście lat bez konieczności napraw.


Jak zamontować siatkę?

Aby zamontować siatkę, należy odpowiednio przygotować teren – przede wszystkim usunąć kamienie i patyki wzdłuż linii przyszłego ogrodzenia; następnie wytyczyć lokalizację słupków (najlepiej co 2-3 m), wykopać pod nie dołki i zalać wetknięte słupki betonem. Między nimi następnie zamocować drut naprężający, a na początkowych i narożnych – napinacze. Rozciągnąć siatkę na ogrodzeniu i przymocować ją do słupków pośrednich; sprawdzić poziom i przyczepić ją do drutów naprężających.


Co muszę kupić, żeby zamontować siatkę?

Aby zamontować siatkę, należy zakupić:

1) słupki (początkowe, narożne i pośrednie)
2) przelotki do słupków
3) obejmy montażowe
4) napinacze drutu
5) drut naprężający
6) pręty napinające.


 

INTELIGENTNY DOM


Czym mogę sterować w ramach inteligentnego domu?

W ramach inteligentnego domu można sterować: bramą, furtką, roletami, oświetleniem, ogrzewaniem, alarmem i kamerami. Oszczędza to czasu oraz stanowi rozwiązanie ekonomiczne i ekologiczne. Sterowanie poszczególnymi elementami przebiega za pomocą pilota lub aplikacji na smartfon i może być przeprowadzane z dowolnego miejsca na świecie.


 

PRODUKTY NIESTANDARDOWE

Czy można zamówić ogrodzenie w innym kolorze?

Tak. Wystarczy w produkcie wybrać opcję "Inny kolor", a następnie wpisać kolor z palety RAL. Warto wcześniej zweryfikować telefonicznie lub mailowo jego dostępność, od której może zależeć termin realizacji zamówienia. Prośby o wyceny indywidualne w kolorach niestandardowych przyjmujemy również mailowo. 


W jakich kolorach można zamówić ogrodzenie?

Każde ogrodzenie jest produkowane w jednym standardowym kolorze. Istnieje jednak możliwość wybrania innego koloru. Najpopularniejsze to RAL9005 (czarny), RAL7016 (antracytowy), RAL7024 (szary grafit), RAL6005 (zielony). Inne kolory są dostępne po wcześniejszym ustaleniu dostępności. Numer koloru w palecie RAL można wybrać wpisując go podczas dodawania produktu do koszyka lub przekazując nam informację mailem.


Czy można zamówić ogrodzenie na wymiar?

Tak. Wystarczy po wejściu w produkt wybrać opcję wymiaru niestandardowego, a następnie wpisać żądany wymiar. Wymiary wysokości i szerokości, które można wybrać lub wpisać są ograniczone możliwościami technologicznymi wykonania danego elementu.


Czy na ogrodzenie na wymiar trzeba czekać dłużej?

Tak, czas oczekiwania na ogrodzenia niestandardowe wynosi do 28 dni roboczych.


Czy muszę coś dopłacić za ogrodzenie na wymiar?

Tak. Produkty niestandardowe wymagają nowych rysunków, dostosowania produkcji i pracy dodatkowych osób, a więc cena nie jest proporcjonalnym odzwierciedleniem ilości materiału potrzebnego do produkcji. Stąd cena produktów niestandardowych jest wyższa od standardowych, niezależnie od tego czy wymiar jest mniejszy, czy większy.


Jak obliczyć ilu i jakich elementów ogrodzenia potrzebuję?

Potrzebne jest dokładne zwymiarowanie linii ogrodzenia, a więc określenie, ile miejsca jest do dyspozycji na postawienie nowego ogrodzenia. Obliczeń można dokonać na własną rękę, jednak należy zawsze uwzględniać wymiary elementu pomiędzy słupkami (a nie szerokość danego elementu) oraz wymiary właściwych słupków.
W określaniu ilości potrzebnych elementów pomaga wiedza o tym co znajduje się w zestawie, a co należy dokupić dodatkowo, która jest dostępna w karcie danego produktu lub powyżej w zakładce PYTANIA O PRODUKTY w FAQ.
Jeśli nie samemu można sporządzić rysunek poglądowy i przesłać go na nasz adres mailowy, by uzyskać liczbę potrzebnych elementów oraz wycenę.


Jak powinien wyglądać rysunek poglądowy?

Wystarczy wysłać na maila odręczny rysunek z zaznaczonymi odcinkami o konkretnej długości, które pozwolą na pokazanie, ile miejsca jest do dyspozycji i jaka ma być wysokość ogrodzenia. Dzięki temu będziemy mogli dokładnie obliczyć, ile elementów będzie potrzebne do ogrodzenia posesji.


Jak zamówić ogrodzenie na wymiar?

Ogrodzenie na wymiar można zamówić na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest złożenie zamówienia w przez stronę www i wybranie odpowiednich wymiarów podczas dodawania produktu do koszyka. Drugim sposobem jest wysłanie email do sklepu i kontakt z doradcą.


 

INSTRUKCJE I MONTAŻ

Gdzie znajdę instrukcje montażu?

Wszystkie instrukcje montażu znajdują się na stronie polargos.pl w zakładce „Centrum pobierania”.


Czy zajmują się Państwo montażem?

Niestety nasza firma nie oferuje montażu na miejscu dostarczenia towaru.


Jak przygotować fundament pod montaż ogrodzenia?

Kwestie przygotowania fundamentu są opisane w poszczególnych instrukcjach montażu, które znajdują się na stronie polargos.pl w zakładce „Centrum pobierania”.


Jaka jest cena montażu ogrodzenia?

Jesteśmy producentem i nie zajmujemy się montażem dostarczonego towaru.


 

ZAMÓWIENIA

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć przez Stronę Internetową. Można go dokonać za pomocą rejestracji lub bez zakładania konta.


Jak mogę złożyć zamówienie niestandardowe?

Zamówienie niestandardowe należy złożyć na stronie sklepu internetowego tak, jak zamówienie niestandardowe. Wystarczy wybrać produkt lub produkty na wymiar i dodać je do koszyka.


Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia z elementami standardowymi wynosi 21 dni roboczych, natomiast zamówienia z elementami niestandardowymi – 28. Jeśli zamówienie dotyczy towarów akcesoryjnych (nie ogrodzeń), to wtedy czas realizacji wynosi 14 dni roboczych.


Od kiedy liczy się czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się od momentu zaksięgowania wpłaty.


Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Można skonsultować planowane zamówienie przez telefon, natomiast ostatecznie i tak należy złożyć je przez internet przy sklepu internetowego.


Czy mogę złożyć zamówienie mailem?

Tak, jak najbardziej – zamówienie mailem może zostać złożone i jest traktowane na równi z zamówieniami złożonymi przez sklep internetowy.


Czy jest możliwa realizacja zamówienia w szybszym terminie?

Zamówienie realizowane jest w przeciągu maksymalnie 21 dni roboczych.


Czy mogę liczyć na rabat przy większym zamówieniu?

W naszym Sklepie oferujemy standardowy rabat o wysokości 5%, który Klient otrzymuje po zapisaniu się do newslettera.


Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Tak, w ostateczności jest możliwe odstąpienie od umowy zakupu. Więcej informacji znajduje się w regulaminie Sklepu Internetowego.


Czy mogę coś zmienić w zamówieniu?

Zasadniczo zamówienie złożone przez Sklep Internetowy ma charakter ostateczny. Przed dokonaniem płatności nie ma z tym problemu, ale gdy dojdzie już do realizacji zamówienia, jego zmiana jest bardzo utrudniona.


Jak szybko mogę spodziewać się odpowiedzi na zapytanie mailowe?

W naszym Sklepie Internetowym staramy się odpowiadać najszybciej jak to tylko możliwe w celu zapewnienia Klientowi jak najwyższego poczucia komfortu i bezpieczeństwa.


 

WYSYŁKA I DOSTAWA

Jakie są formy dostawy?

Sklep Internetowy oferuje dostawę transportem na adres wskazany w zamówieniu.


Jak długo będę czekać na dostawę?

Czas realizacji zamówienia różni się w zależności od produktu. Informacje o przybliżonym czasie znajdują się na karcie każdego produktu.


Jaka firma realizuje dostawy zamówień?

Firmą realizującą nasze dostawy jest przede wszystkim firma Hellmann (przy większych zamówieniach). Realizujemy je również własnym transportem. Natomiast za mniejsze przesyłki odpowiadają GLS, DHL i DPD.


Po czyjej stronie leży rozładunek? Kto rozładuje towar?

Rozładunek zawsze jest po stronie klienta.


Kiedy mogę się spodziewać dostawy?

Realizacja zamówienia wraz z dostawą w umówione miejsce powinna zostać przeprowadzona w przeciągu 21 dni roboczych. W przypadku zakupu produktów akcesoryjnych termin wynosi do 14 dni roboczych.


Jak informujecie o dostawie?

Informacja o dostawie jest podana przy składaniu zamówienia przez Sklep Internetowy.


Ile kosztuje wysyłka?

Standardowo wysyłka kosztuje 400 zł. Przy zakupie bramy przesuwnej w dowolnym zestawie koszt wysyłki zwiększa się do 799 zł.


Czy wysyłacie ogrodzenia?

Tak, wysyłamy ogrodzenia na adres wskazany w zamówieniu.


Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego w zakładzie produkcyjnym w Oziemkówce po uprzedniej awizacji.


Czy jest możliwość odebrania towaru własnym transportem?

Tak, istnieje możliwość odebrania towaru własnym transportem po uprzedniej awizacji.


Czy wysyłacie produkty za granicę?

Tak, oczywiście, nasze produkty są wysyłane za granicę na terenie Europy (za pomocą kuriera Hellmann).


 

PŁATNOŚCI I FAKTURY


Kiedy otrzymam fakturę za moje zamówienie?

Fakturę pro forma Klient otrzymuje na adres mailowy wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Fakturę VAT można otrzymać na prośbę, po wysłaniu zamówienia. Można złożyć zamówienie z 0% VAT w przypadku niepolskich zagranicznych przedsiębiorców składających zamówienie jako firma.


Jak złożyć zamówienie z 0% VAT?

Podczas procesu składania zamówienia, na etapie uzupełniania danych. Należy wybrać opcję „firma” i zaznaczyć pole o 0% VAT.


Jakie mają Państwo formy płatności?

W Sklepie Internetowym oferujemy następujące formy płatności:

1) przelew na konto bankowe
2) płatności elektroniczne „imoje” (podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Bank ING)
3) raty w systemie ratalnym BNP Paribas Bank Polska S.A.


Czy mogę zapłacić kartą?

Tak, w Sklepie Internetowym można dokonać płatności kartą za pomocą szybkich płatności „imoje”.


Czy można kupić ogrodzenie na raty?

Tak, można dokonać płatności ratalnej w systemie ratalnym BNP Paribas.


Na jakie konto dokonać płatności?

Wpłaty należy dokonać na jeden z dwóch numerów:

- PL 91 1050 1025 1000 0090 3230 5741 (jeśli płacimy w walucie PLN)
- PL 20 1050 1025 1000 0090 3230 5758 (jeśli płacimy w walucie EUR)


Czy mogę podzielić płatność (zaliczka)?

Nie ma możliwości podzielenia płatności. Po złożeniu zamówienia automatycznie dostają Państwo fakturę proforma. Proces kompletowania zamówienia rozpoczyna się po 100% przedpłacie.


Czy mogę zapłacić Blikiem?

Tak, w sklepie internetowym możliwa jest płatność za pomocą systemu szybkich płatności.


 

REKLAMACJE I ZWROTY

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Zwrotu można dokonać za pomocą formularza odstąpienia od Umowy, który znajduje się na Stronie Internetowej.


Jak zwrócić zamówiony towar?

W celu zwrócenia zamówionego towaru należy postąpić w jeden z poniższych sposobów. Reklamację można zgłosić:

1) na piśmie na adres sprzedawcy (Polargos Sp. z o.o., ul. Deptak 17, 04-956 Warszawa), w tym za pomocą formularza reklamacyjnego, o którym mowa poniżej
2) pocztą elektroniczną na adres: kontakt@sklepzogrodzeniami.pl
3) za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu Internetowego.

Więcej informacji można znaleźć w zakładce „Zwroty i reklamacje”.


Ile mam czasu na zwrot?

Klient może dokonać zwrotu do 14 dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie zamówionego towaru.


Czy mogę wymienić towar w przypadku pomyłki?

Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi towaru bez wad. Jeśli jednak okaże się, że zaszła pomyłka, należy skontaktować się ze Sklepem Internetowym w celu wymiany towaru.


Na jaki adres zgłaszać reklamację?

Reklamację należy zgłaszać na adres e-mail: reklamacje@polargos.pl.


 

PYTANIA OGÓLNE

Gdzie mogę zobaczyć wasze produkty?

Nasze produkty można zobaczyć w największych sieciach budowlanych w Polsce:

1) Castorama
2) Leroy Merlin
3) OBI
4) Grupa PSB

Nasze produkty (systemy), które można zobaczyć w Castoramie:

LAVENDER
LOTOS
ALICJA 2
BREMA
IMPERIAL
PORTLAND
TOLA 2

Nasze produkty (systemy), które można zobaczyć w Leroy Merlin:

TOPAZ
AGAT
OPAL
ARGOS 2
BURSZTYN
ELIZA 3
LILA
MALAGA 3
PALERMO
RUBIN
SZAFIR

Nasze produkty (systemy), które można zobaczyć w OBI:

ARIZONA
TIVANO
MISTRAL
ORA
JUGA
FEN
GLORA 3
BRYZA
GRETA LUX 3

Nasze produkty (systemy) które można zobaczyć w GRUPA PSB:

LONDYN 2
TINA 3
MILTON
ARIZONA
COLORADO
NIAGARA
WINDSOR


 

  

 

Jeśli nie znajdujesz odpowiedzi na swoje pytanie, napisz lub zadzwoń.

Nasi eksperci odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania!

kontakt@sklepzogrodzeniami.pl

+48 668 645 080

 

 

  

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium